Lediga jobb Arena Personal Sverige AB i Sollentuna

Se alla lediga jobb från Arena Personal Sverige AB i Sollentuna. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Sollentuna som finns inom det yrket.

Kommunikatör sökes till Sollentuna kommun

Har du ett par års erfarenhet som kommunikatör och söker en ny utmaning? Detta kan vara den perfekta möjligheten för dig! Om tjänstenKommunikationsavdelningen ansvarar för Sollentuna kommuns övergripande kommunikations- och varumärkesarbete, samt ger kommunikationsstöd till kommunens verksamhetskontor. Inom avdelningen jobbar vi tätt ihop för att ge professionellt stöd och utveckla kommunikationen över hela organisationen. Totalt är vi 15 medarbetare som g... Visa mer
Har du ett par års erfarenhet som kommunikatör och söker en ny utmaning? Detta kan vara den perfekta möjligheten för dig!
Om tjänstenKommunikationsavdelningen ansvarar för Sollentuna kommuns övergripande kommunikations- och varumärkesarbete, samt ger kommunikationsstöd till kommunens verksamhetskontor. Inom avdelningen jobbar vi tätt ihop för att ge professionellt stöd och utveckla kommunikationen över hela organisationen. Totalt är vi 15 medarbetare som ger kommunikationsrådgiving och stöd, arbetar med grafisk design, sociala medier, webb, foto/rörliga medier samt pressfrågor. Som kommunikatör arbetar du nära en av kommunens kommunikationsstrateger som genomför ett förändringsarbete och avlastar denne vad gäller operationell kommunikation.
Om kunden Välkommen till Sollentuna – en kommun mitt i möjligheterna! Tillsammans gör vi Sollentuna bättre varje dag för våra invånare, företagare och organisationer. Vi har tydliga och ambitiösa mål för att skapa trygghet, välfärd och hållbar tillväxt.
Vi erbjuder dig ett meningsfullt och roligt jobb i en stabil miljö där ambitionsnivån är hög. Hos oss får du fantastiska kollegor som vill göra skillnad för andra. Nu söker vi dig som är nytänkande, ansvarstagande och välkomnande. Följ med oss på resan mot att skapa Sveriges mest attraktiva kommun!
Vi söker dig som:-Är duktig på att skriva texter – nyhetstexter och sociala medier - snabbt på god svenska
-Kommer att sköta våra Facebookgrupper – lägga ut bilder och publicera
-Kan produktionsleda, dvs ta emot behov av grafisk produktion från kommunens kontor, redigera text, sköta korrvändor och skicka vidare till kollegor som gör formgivningen.
-Kan skriva digitala nyhetsbrev i Apsis
-Klarar enklare grafisk produktion i InDesign och Photoshop
-Är kunnig i Optimizely (för vår externwebb) samt gärna SiteVision (intranät)
ÖvrigtUppdraget är på heltid med start omgående och 6 månader framåt, med chans till förlängning.
Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete! Visa mindre

Kundansvarsig kommunikationsstrateg till kund i Norrort

Är du en erfaren kommunikatör som är redo för nästa steg i din karriär? Detta kan vara möjligheten för dig! Om tjänstenSom kommunikationsstrateg hos vår kund i Norrortarbetar du med bådestrategiskt och operativt kommunikationsarbete. Du ansvarar för den strategiska kommunikationsplaneringen och ser till att kommunikationen bidrar till att övergripande mål uppnås.Du ger stöd och rådgivning inom kommunikation, producerar och publicerar texter i olika kanaler... Visa mer
Är du en erfaren kommunikatör som är redo för nästa steg i din karriär? Detta kan vara möjligheten för dig!
Om tjänstenSom kommunikationsstrateg hos vår kund i Norrortarbetar du med bådestrategiskt och operativt kommunikationsarbete. Du ansvarar för den strategiska kommunikationsplaneringen och ser till att kommunikationen bidrar till att övergripande mål uppnås.Du ger stöd och rådgivning inom kommunikation, producerar och publicerar texter i olika kanaler och projektleder kommunikationsaktiviteter.
Om digVi söker dig som är initiativrik, driven och strategisk. Du har förmågan att självständigt prioritera och genomföra arbetsuppgifter. Att bygga relationer och förtroende hos både chefer och kollegor är något som kommer naturligt för dig, liksom att kommunicera tydligt och målgruppsanpassat både i tal och skrift. Du är strukturerad och har förmåga att hantera att många olika arbetsuppgifter som löper parallellt.
Krav för tjänsten- högskoleutbildning inom kommunikation eller annan motsvarande utbildning relevant för tjänsten-flerårig erfarenhet av kommunikationsarbete-erfarenhet av liknande arbete i politiskt styrd verksamhet- kommuniceraobehindrat på svenska i tal och skrift
Meriterande är även om du har erfarenhet av kriskommunikation, samt tidigare har ansvarat för att leda workshops och utbildningar.
ÖvrigtUppdraget startar runt den 5 augusti och sträcker sig fram till årsskiftet med möjlighet till förlängning.
Om Arena PersonalArena Personalär experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO.Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete! Visa mindre

Lokalsamordnare

Vi söker en lokalsamordnare till kund med inriktning på vård- och omsorgsboenden samt sociala lägenheter. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag till fredag. Du blir anställd hos oss på Arena Personal som ambulerande konsult och aktuell tjänst är beläggen i Sollentuna kommun. Vi tror att du som söker tjänsten har utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (beställt/följt upp mindre lokalanp... Visa mer
Vi söker en lokalsamordnare till kund med inriktning på vård- och omsorgsboenden samt sociala lägenheter. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag till fredag. Du blir anställd hos oss på Arena Personal som ambulerande konsult och aktuell tjänst är beläggen i Sollentuna kommun.

Vi tror att du som söker tjänsten har utbildning inom fastighetsförvaltning eller motsvarande. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (beställt/följt upp mindre lokalanpassningar/renoveringar). Meriterande med några års erfarenheter av liknande arbete samt goda kunskaper inom hyresjuridik/hyresavtal.

För att passa för tjänsten ser vi att du har god samarbetsförmåga men även kunna arbeta självständigt. Uppdraget innebär att ge stöd till verksamheterna i lokal- och fastighetsfrågor.



Om Arena Personal

Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hoso oss erbjuder vi därför bland annat:

- Marknadsmässig lön

- Personlig och stöttande konsultchef

- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet

Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Visa mindre

Driftansvarig på välskött städbolag

Ansök    Dec 14    Arena Personal Sverige AB    Teamledare
Vad söker vi? Arenakoncernen expanderar och lägger till ytterligare ett affärsområde till vår verksamhet. Därför söker vi dig som brinner för förvaltning likväl etablering! Vi ser oss nu om efter någon som är redo att förvalta och förädla men också integrera med nuvarande koncernbolag och bygga vidare, utveckla och möjligen etablera på fler orter. Det bolag som koncernen förvärvat verkar inom städ-hushållsnära tjänster och är beläget i Sollentuna. Vi se... Visa mer
Vad söker vi?

Arenakoncernen expanderar och lägger till ytterligare ett affärsområde till vår verksamhet. Därför söker vi dig som brinner för förvaltning likväl etablering!

Vi ser oss nu om efter någon som är redo att förvalta och förädla men också integrera med nuvarande koncernbolag och bygga vidare, utveckla och möjligen etablera på fler orter. Det bolag som koncernen förvärvat verkar inom städ-hushållsnära tjänster och är beläget i Sollentuna.

Vi ser att du tycker om att driva dagliga verksamheten och har en förmåga att utveckla både affärsverksamhet och individer. Du har erfarenhet av daglig drift samt kan se och eggas av nya affärsmöjligheter. Vi ser att du har god administrativ förmåga samt van IT användare. Initialt kommer du behöva digitalisera scheman, personalplaneringar och övrig dokumentation. Gott ledarskap och god personalplanering ligger till grund för dig att lyckas. Du kan arbeta mot uppsatta mål samt har en förmåga att få saker gjorda. Det ligger naturligt för dig att utveckla och skapa goda relationer med medarbetare, kunder och affärspartners.

Vem ser vi du är?

Vi lägger stor vikt på din personlighet men tror att dina tidigare arbetslivserfarenheter avgör om du är rätt för den här tjänsten. Du är trygg i dig själv och ditt ledarskap. Vi värdesätter din förmåga att verkställa snabba beslut och att du har en god analytisk förmåga. Du trivs i vår dynamiska miljö där du får växla mellan operativa arbetsuppgifter och administrativa. Du har tidigare haft personalansvar och har stor nytta av ditt sätt att förstå och kommunicera.

Tjänsten fungerar delvis hybrid/distans vid uppnådd vana. B-körkort krävs.

Heltid, månadslön, omgående med löpande intervjuer.

Kontaktperson: Emma Sandell 0724012843, [email protected] Visa mindre

Driftchef på välskött städbolag

Ansök    Dec 29    Arena Personal Sverige AB    Teamledare
Vad söker vi? Arenakoncernen expanderar och lägger till ytterligare ett affärsområde till vår verksamhet. Därför söker vi dig som brinner för förvaltning likväl etablering! Vi ser oss nu om efter någon som är redo att förvalta och förädla men också integrera med nuvarande koncernbolag och bygga vidare, utveckla och möjligen etablera på fler orter. Det bolag som koncernen förvärvat verkar inom städ-hushållsnära tjänster och är beläget i Sollentuna. Vi se... Visa mer
Vad söker vi?

Arenakoncernen expanderar och lägger till ytterligare ett affärsområde till vår verksamhet. Därför söker vi dig som brinner för förvaltning likväl etablering!

Vi ser oss nu om efter någon som är redo att förvalta och förädla men också integrera med nuvarande koncernbolag och bygga vidare, utveckla och möjligen etablera på fler orter. Det bolag som koncernen förvärvat verkar inom städ-hushållsnära tjänster och är beläget i Sollentuna.

Vi ser att du tycker om att driva dagliga verksamheten och har en förmåga att utveckla både affärsverksamhet och individer. Du har erfarenhet av daglig drift samt kan se och eggas av nya affärsmöjligheter. Vi ser att du har god administrativ förmåga samt van IT användare. Initialt kommer du behöva digitalisera scheman, personalplaneringar och övrig dokumentation. Gott ledarskap och god personalplanering ligger till grund för dig att lyckas. Du kan arbeta mot uppsatta mål samt har en förmåga att få saker gjorda. Det ligger naturligt för dig att utveckla och skapa goda relationer med medarbetare, kunder och affärspartners.

Vem ser vi du är?

Vi lägger stor vikt på din personlighet men tror att dina tidigare arbetslivserfarenheter avgör om du är rätt för den här tjänsten. Du är trygg i dig själv och ditt ledarskap. Vi värdesätter din förmåga att verkställa snabba beslut och att du har en god analytisk förmåga. Du trivs i vår dynamiska miljö där du får växla mellan operativa arbetsuppgifter och administrativa. Du har tidigare haft personalansvar och har stor nytta av ditt sätt att förstå och kommunicera.

Tjänsten fungerar delvis hybrid/distans vid uppnådd vana. B-körkort krävs.

Heltid, månadslön, omgående med löpande intervjuer.

Kontaktperson: Emma Sandell 0724012843, [email protected] Visa mindre

2 handläggare till Sollentuna kommuns kontaktcenter

Om tjänsten Nu söker vi 2 handläggare till vår kund Sollentuna kommun. Detta är ett konsultuppdrag som startar omgående/enligt överenskommelse och beräknas pågå till slutet av augusti 2020. Möjlighet till förlängning finns eventuellt. Du blir anställd hos oss på Arena Personal och arbetar din tid hos Sollentuna Kommun. Du kommer arbeta i kommunens kontaktcenter och ingå i team kultur och utbildning. Gruppen arbetar främst på uppdrag av utbildningsko... Visa mer
Om tjänsten
Nu söker vi 2 handläggare till vår kund Sollentuna kommun.

Detta är ett konsultuppdrag som startar omgående/enligt överenskommelse och beräknas pågå till slutet av augusti 2020.
Möjlighet till förlängning finns eventuellt.

Du blir anställd hos oss på Arena Personal och arbetar din tid hos Sollentuna Kommun.

Du kommer arbeta i kommunens kontaktcenter och ingå i team kultur och utbildning.
Gruppen arbetar främst på uppdrag av utbildningskontoret samt kultur och fritidskontoret.

Du kommer att arbeta med olika ärenden inom dessa områden via telefon, mejl, sociala medier och brev samt guida i e-tjänster.

I ditt dagliga arbete kommer du att ge support i alla slags frågor inom förskola, skola, fritids, kulturskola, fritidsaktiviteter, vuxenutbildningar samt fakturafrågor.
Du kommer även ge support i frågor som rör bibliotekets tjänster, uthyrning av lokaler som skolmatsalar och idrottshallar, bokning av skolskjuts och du sköter även administration och fakturering för detta.

Du arbetar pararellt i många olika IT program och har nära kontakt med övriga avdelningar hos kommunen.

Arbetstiderna är vardagar mån-fre, kl 08.00-17.00.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare arbetat som handläggare och kundservice.
Du har vana att arbeta i olika system och har lätt för att lära dig nya.
Du trivs med att ha kundkontakt via mejl och telefon och kan jobba under tryck med flera olika arbetsuppgifter parallellt.
Som person är du är glad, positiv, öppen för att ta till dig nya kunskaper, kan bidra med nya idéer och ta initiativ.
Du har förmåga att arbeta självständigt men har även lätt för att samarbeta med andra.
Du har mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska när det gäller tal och skrift.


Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Andreas Rudberg, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Erfaren kommunikatör med kundansvar

Sollentuna kommun har en stark övertygelse att strategisk och kreativ kommunikation driver förändring och utveckling, och skapar samtidigt stora värde för alla målgrupper. Fokus är att göra Sollentuna lite bättre varje dag för våra invånare och för alla våra medarbetare och visionen är att bli Sveriges mest attraktiva kommun. Konsekvent kommunikation och ett starkt varumärke hjälper till att uppnå den visionen. Arena Personal söker på uppdrag av Sollentun... Visa mer
Sollentuna kommun har en stark övertygelse att strategisk och kreativ kommunikation driver förändring och utveckling, och skapar samtidigt stora värde för alla målgrupper. Fokus är att göra Sollentuna lite bättre varje dag för våra invånare och för alla våra medarbetare och visionen är att bli Sveriges mest attraktiva kommun. Konsekvent kommunikation och ett starkt varumärke hjälper till att uppnå den visionen.

Arena Personal söker på uppdrag av Sollentuna kommun en nytänkande och lagspelande erfaren kommunikatör som vill och kan hjälpa till i deras viktiga kommunikationsarbete. Rollen är på konsultbasis med start i början augusti och sträcker sig fram till årsskiftet.

Kommunikationsenheten är en del av avdelningen för samordning och kommunikation vid kommunledningskontoret. Kommunikationsenheten ansvarar för att kommunens kommunikation på ett korrekt och intresseväckande sätt förmedlas enhetligt av kommunens alla delar genom ett proaktivt kommunikationsarbete. De är ett kvalificerat stöd till alla förvaltningskontor och verksamheter så att de kan nå framgång och ge invånarna vad de vill ha och behöver. Samtidigt som de arbetar för kommunens olika förvaltningskontor, arbetar de även med kommunövergripande kommunikationsprojekt, till exempel varumärke, omvärldsanalys och webb.

Rollen som kundansvarig kommunikatör

På kommunikationsenheten finns 15 medarbetare, varav fyra är kundansvariga. Kundansvarig kommunikatör fungerar som huvudsaklig kontakt gentemot ett eller flera förvaltningskontor. Denna tjänst avser rollen som kundansvarig kommunikatör för socialkontoret och vård- och omsorgskontoret. I det löpande dagliga arbetet har du som kundansvarig kommunikatör ett nära samarbete med chefer och medarbetare på respektive kontor samt med kollegorna på kommunikationsenheten. Du rapporterar till enhetschefen på kommunikationsenheten.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Vara ansvarig kommunikatör och huvudsaklig kontakt gentemot socialkontoret och vård- och omsorgskontoret
- Identifiera behov och möjligheter hos respektive kontor och arbeta proaktivt för att hjälpa verksamheterna att uppnå sina mål
- Utifrån kontorens verksamhetsplaner upprätta kommunikationsplaner för respektive kontor och säkerställa att kommunikationsinsatserna genomförs inom ramen för dessa
- Bistå kontorens chefer och medarbetare med strategisk rådgivning
- Hantera löpande kommunikationsarbete inom respektive kontor med stöd av övriga kommunikationsfunktioner på enheten
- Delta i utvecklingen av kommunens övergripande kommunikationsarbete tillsammans med kollegor på kommunikationsenheten


Kvalifikationer

- Högskoleutbildning inom kommunikation eller annan motsvarande utbildning relevant för tjänsten
- Lång erfarenhet av att arbeta med kommunikationsarbete, både av strategisk och operativ art, gärna med koppling till sociala frågor och/eller vård- och omsorgsfrågor
- Dokumenterad erfarenhet av projektledning och/eller roll som ansvarig gentemot kund/uppdragsgivare, gärna med erfarenhet från byrå
- Skicklig skribent


Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och prestigelös. För dig är det inga problem att sätta såväl komplexa som enklare frågor i rätt sammanhang och därmed få en bra och fungerande kommunikation. Du har förståelse för både invånarnas och verksamheternas olika behov avseende kommunikation och du drivs av att identifiera målgruppsanpassade budskap, kanaler och aktiviteter. Då rollen har stor tyngd vid att stärka och utveckla samarbetet med andra kontor är det viktigt att du värdesätter relationskapandet.

Du har god kunskap om de digitala kanalernas betydelse för kommunikation och följer utvecklingen nära.

Erfarenhet av att arbeta i en politiskt styrd organisation är meriterande, men inget krav.

Är du den vi söker? Sänd in dina ansökningshandlingar nedan, urval sker löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Arena Personal, Regionchef Norr Helene Aspensjö 072-6014093. Visa mindre

Sjuksköterskor sökes till äldreboende/hemsjukvård!

Om tjänsten På uppdrag av kunds räkning söker vi duktiga och engagerade sjuksköterskor till olika regioner runt om i Sverige. Detta är ett konsultuppdrag, därför blir du anställd hos Arena Personal under uppdragets gång. Du kommer främst att tjänstgöra på äldreboenden men även inom hemsjukvården. Vi ser att du som söker är flexibel då varierande arbetstider förekommer, dag/kväll samt helger. Skriv vilka städer/orter du kan jobba inom i din ansökan! Din... Visa mer
Om tjänsten
På uppdrag av kunds räkning söker vi duktiga och engagerade sjuksköterskor till olika regioner runt om i Sverige. Detta är ett konsultuppdrag, därför blir du anställd hos Arena Personal under uppdragets gång. Du kommer främst att tjänstgöra på äldreboenden men även inom hemsjukvården. Vi ser att du som söker är flexibel då varierande arbetstider förekommer, dag/kväll samt helger.

Skriv vilka städer/orter du kan jobba inom i din ansökan!


Din profil
För att vara aktuell för denna tjänst är det ett krav att du är legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du även har minst 2 års yrkeserfarenhet som sjuksköterska eller annan erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Det är viktigt att du är trygg och säker i din yrkesroll och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du har lätt för att samarbeta och skapar en teamkänsla tillsammans med dina kollegor. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmåga att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.

Meriterande om du har B-körkort.


Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Kompetensutveckling och fortbildning

Ansökan
För mer information vänligen kontakta nedanstående kontaktperson:
[email protected] - 072-396 61 23

Intervjuer sker löpande så tveka inte med din ansökan redan idag, välkommen!


Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som har funnits sedan 1994 och som ingår i Arenakoncernen. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Alla våra konsulter har kollektivavtal, så du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar. Visa mindre

Lösningsinriktad handläggare

Om tjänsten För kunds räkning söker vi en handläggare till kundens kontaktcenter i Sollentuna. Du blir anställd som konsult åt Arena Personal och arbetar ute hos kunden. Detta är ett tidsbegränsat uppdrag som startar omgående och beräknas pågå tom. maj 2020, med möjlighet till förlängning. I ditt dagliga arbete kommer du att jobba i kundens kontaktcenter och ge support i alla slags frågor inom exempel bygg och transpport. Du kommer att arbeta med olika... Visa mer
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en handläggare till kundens kontaktcenter i Sollentuna. Du blir anställd som konsult åt Arena Personal och arbetar ute hos kunden.
Detta är ett tidsbegränsat uppdrag som startar omgående och beräknas pågå tom. maj 2020, med möjlighet till förlängning.

I ditt dagliga arbete kommer du att jobba i kundens kontaktcenter och ge support i alla slags frågor inom exempel bygg och transpport.
Du kommer att arbeta med olika ärenden via telefon, mejl, sociala medier och brev samt guida i e-tjänster, ta emot felanmälningar och sköta all administrativa arbetsuppgifter.
Du arbetar pararellt i många olika IT program och har nära kontakt med övriga avdelningar på kontoret.

Vår kund värdesätter gott bemötande och engagemang.
Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med fem kollegor.

Arbetstiderna är vardagar mån-fre, kl 08.00-17.00.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare arbetat med kundservice.
Meriterande om du har studerat samhällsplanering eller har annan utbildning från universitetet.
Du har vana att arbeta i olika system och har lätt för att lära dig nya.
För att passa för tjänsten trivs du att arbeta med kundkontakt via mail och telefon.
Du är glad, positiv och öppen för att ta till dig nya kunskaper.
Du har förmåga att arbeta självständigt men har lätt för att samarbeta med andra.
Mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska när det gäller tal och skrift.

Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Andreas Rudberg, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Söker erfaren fälttekniker för kunds räkning

Om tjänsten För kunds räkning söker vi efter dig som är erfaren fälttekniker. Du kommer att bli direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en föränderlig miljö där prioriteringar snabbt kan ändras. Att vara flexibel, ha en hög servicenivå och vara lösningsfokuserad, ser vi som en självklarhet. Arbetsuppgifter I r... Visa mer
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi efter dig som är erfaren fälttekniker. Du kommer att bli direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en föränderlig miljö där prioriteringar snabbt kan ändras. Att vara flexibel, ha en hög servicenivå och vara lösningsfokuserad, ser vi som en självklarhet.


Arbetsuppgifter

I rollen som fälttekniker ska du utföra mobil däck- och hjulservice till våra kunder på platser där kund har sina fordon placerade. Fordonen som du i huvudsak kommer i kontakt med är tunga lastbilar, släp och entreprenadmaskiner. För att kunna lösa dina arbetsuppgifter så förfogar du över marknadens mest moderna hjälpmedel och fordon, samt vid behov får du hjälp och stöd av dina arbetskamrater.

Vidare ingår i dina arbetsuppgifter:
? Registrera material och tid för aktuella arbetsinsatser
? Delaktig i aktuellt jourschemat

Din profil
För att lyckas som fälttekniker krävs:
? ett stort intresse att lära sig aktuella arbetsuppgifter
? att du har minst ett B-kort
? Möjlighet att arbeta delvis förskjutna arbetstider
? Van med kroppsarbete, samt att använda rätt teknik vid tunga lyft
? Talar och skriver det Svenska språket flytande

Önskvärt är att du har:
? Branscherfarenhet
? C-kort

Som person trivs du i en jordnära miljö, är flexibel och prestigelös.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Skicka in din ansökan omgående. Vid mer information kontakta [email protected]

Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Visa mindre

Söker erfaren Verkstadschef för kunds räkning

Om tjänsten För kunds räkning söker vi dig som är erfaren Verkstadschef. Du blir direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du ser att det ligger i dina arbetsuppgifter utveckla och driva bolaget mot uppsatta budget och resultatmål.. Vidare ser vi dig som affärsmässig, driven och duktig på att arbeta strukturerat. Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i e... Visa mer
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi dig som är erfaren Verkstadschef. Du blir direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du ser att det ligger i dina arbetsuppgifter utveckla och driva bolaget mot uppsatta budget och resultatmål.. Vidare ser vi dig som affärsmässig, driven och duktig på att arbeta strukturerat.

Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en föränderlig miljö där prioriteringar snabbt kan ändras. Att vara flexibel, ha en hög servicenivå och vara lösningsfokuserad, ser vi som en självklarhet.


Arbetsuppgifter
I rollen som Platschef har du det fulla resultat och personal ansvaret för bolaget. Du ansvarar även för att aktuella arbetssätt följer bolagets framtagna riktlinjer.

Din profil
Utbildning/Erfarenhet
För att lyckas som Verkstadschef krävs:
? Ett gott affärsmannaskap
? Branscherfarenhet
? Att du har minst ett B-kort
? Talar och skriver det Svenska språket flytande

Som person trivs du i en jordnära miljö, är flexibel och prestigelös.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Visa mindre

Vi söker bemanningssjuksköterskor!

Om tjänsten Vi söker efter dig som är intresserad av att jobba inom bemanning som sjuksköterska. Din profil Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet och behärska svenska i tal och skrift. Genuint intresse för människor och patienten i fokus. Som bemanningssjuksköterska är det även viktigt att du har god vana av att planera och god samarbetsförmåga. Vi söker efter dig som är intresserad av att jobba inom äldreboende, geriatrik och hemsjukvård. Vi erbjuder •... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker efter dig som är intresserad av att jobba inom bemanning som sjuksköterska.

Din profil
Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet och behärska svenska i tal och skrift. Genuint intresse för människor och patienten i fokus. Som bemanningssjuksköterska är det även viktigt att du har god vana av att planera och god samarbetsförmåga.

Vi söker efter dig som är intresserad av att jobba inom äldreboende, geriatrik och hemsjukvård.

Vi erbjuder
• Konkurrenskraftig lön

• Kollektivavtal, Tjänstepension och Försäkringar

• Bonussystem för lojala konsulter

• Friskvårdsbidrag

• Individuell introduktion

• Rekryteringsbonus

• Sommarbonus (juni-augusti)

• Kompetensutveckling och fortbildning


Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som ingår i Arenakoncernen som har funnits sedan 1994. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Vi erbjuder alla våra konsulter kollektivavtal så att du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
Vid mer information är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktpersoner:
[email protected] - 072-396 61 23
[email protected] - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Sjuksköterska till äldreboende / hemsjukvård

Om tjänsten Du kommer att tjänstgöra på ett äldreboende och även inom hemsjukvården. Arbetstiderna varierar men du ska kunna jobba dag, kväll och helger. Denna tjänst är för kunds räkning och du kommer att vara visstidsanställd hos kund under uppdragets gång. Behovet finns i hela landet. Din profil Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet som leg. Sjuksköterska, ett krav. Du ska behärska det svenska språket i tal och skrift. Viktigt att du är trygg och säker... Visa mer
Om tjänsten
Du kommer att tjänstgöra på ett äldreboende och även inom hemsjukvården. Arbetstiderna varierar men du ska kunna jobba dag, kväll och helger. Denna tjänst är för kunds räkning och du kommer att vara visstidsanställd hos kund under uppdragets gång. Behovet finns i hela landet.

Din profil
Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet som leg. Sjuksköterska, ett krav. Du ska behärska det svenska språket i tal och skrift. Viktigt att du är trygg och säker i din roll. Du har lätt för att samarbeta, skapa en teamkänsla och kan kommunicera. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmåga att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.


Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Kompetensutveckling och fortbildning

Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som har funnits sedan 1994 och som ingår i Arenakoncernen. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Alla våra konsulter har kollektivavtal, så du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
För mer information vänligen kontakta någon utav nedanstående kontaktpersoner:
[email protected] - 072-396 61 23
[email protected] - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Söker erfaren Platschef för kunds räkning

Om tjänsten För kunds räkning söker vi dig som är erfaren Platschef. Du blir direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du ser att det ligger i dina arbetsuppgifter utveckla och driva bolaget mot uppsatta budget och resultatmål.. Vidare ser vi dig som affärsmässig, driven och duktig på att arbeta strukturerat. Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en fö... Visa mer
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi dig som är erfaren Platschef. Du blir direkt anställd hos kunden. För att lyckas i rollen bör du vara självgående, ansvarstagande och engagerad. Du ser att det ligger i dina arbetsuppgifter utveckla och driva bolaget mot uppsatta budget och resultatmål.. Vidare ser vi dig som affärsmässig, driven och duktig på att arbeta strukturerat.

Du behöver ha en hög ambitionsnivå och ett genuint intresse av att arbeta i en föränderlig miljö där prioriteringar snabbt kan ändras. Att vara flexibel, ha en hög servicenivå och vara lösningsfokuserad, ser vi som en självklarhet.


Arbetsuppgifter
I rollen som Platschef har du det fulla resultat och personal ansvaret för bolaget. Du ansvarar även för att aktuella arbetssätt följer bolagets framtagna riktlinjer.

Din profil
Utbildning/Erfarenhet
För att lyckas som Platschef krävs:
? Ett gott affärsmannaskap
? Branscherfarenhet
? Att du har minst ett B-kort
? Talar och skriver det Svenska språket flytande

Som person trivs du i en jordnära miljö, är flexibel och prestigelös.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället. Visa mindre

Ventilationstekniker

Om tjänsten Vi söker nu en ansvarsfull och driven ventilationstekniker till vår enhet i Sollentuna. Enheten består idag av ca 20 personer och arbetar främst med teknikinstallationer och fastighetsdrift. Arbetsuppgifter Som ventilationstekniker på Caverion kommer du främst att arbeta med service, underhåll, installationsarbete, felsökning samt reparation av ventilationsanläggningar inom fastigheter. Tjänsten som ventilationstekniker på Caverion inne... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker nu en ansvarsfull och driven ventilationstekniker till vår enhet i Sollentuna. Enheten består idag av ca 20 personer och arbetar främst med teknikinstallationer och fastighetsdrift.
Arbetsuppgifter
Som ventilationstekniker på Caverion kommer du främst att arbeta med service, underhåll, installationsarbete, felsökning samt reparation av ventilationsanläggningar inom fastigheter.

Tjänsten som ventilationstekniker på Caverion innebär ett självständigt och engagerande arbete som inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt. Du har möjligheter att utvecklas inom arbetet och på sikt få ett större ansvar.
I rollen ingår även
• Se möjligheter, föreslå förbättringar och uppdateringar av de tekniska systemen
• Uppföljning och återrapportering
• Planering av eget arbete
• Utföra tekniska serviceuppdrag


Din profil
• Goda kunskaper inom styr & regler, ventilation
• Kunskaper om luftmätning/justeringar av luftmängder
• Flerårig erfarenhet från liknade arbetsuppgifter
• Vana att arbeta självständigt med dagliga kundkontakter
• Som person är du servicetänkande, kreativ problemlösare och utåtriktad
• B-körkort


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Drifttekniker för rekrytering till Norrort

Om tjänsten Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Deras tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Styrkan ligger i deras tekniska kompetens och deras heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel. För Caverions räkning söker v... Visa mer
Om tjänsten
Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Deras tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Styrkan ligger i deras tekniska kompetens och deras heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel.

För Caverions räkning söker vi nu en ansvarsfull och driven drifttekniker till Caverions entreprenad för Sollentuna kommun. Enheten består idag av cirka 10 personer som arbetar främst med skötsel och underhåll av fastigheterna i Sollentuna kommun.

Arbetsuppgifter:
Som drifttekniker på Caverion arbetar du med tillsyn, skötsel, underhåll, service och felsökning inom allmän fastighets- och processteknisk utrustning. Du arbetar även med att säkra den dagliga driften av befintliga system. Du kommer även att medverka vid planeringen av förebyggande underhållsarbete.

Du kommer att arbeta efter en driftplan med bl.a. funktionskontroller på systemen för värme, vatten, ventilation och el.
I rollen ingår även merförsäljning genom att se möjligheter, föreslå förbättringar och uppdateringar av de tekniska systemen via uppföljningsrapporter.


Din profil
Allmänna kunskaper inom fastighetsventilation och kyla.
Gärna flerårig erfarenhet från liknade arbetsuppgifter
Vana att arbeta självständigt med dagliga kundkontakter. Datavana då arbetsordersystemen hanteras digitalt.
Kunna läsa ritningar
B-körkort
Talar och förstår svenska.
Som person är du servicetänkande, kreativ problemlösare och utåtriktad. Viktigt att du tycker om kundkontakter och är engagerad och kan jobba både självständigt och i team med dina kollegor. För att arbeta som drifttekniker hos oss bör du vara uppdaterad på ny teknik samt vara en kreativ problemlösare inom ditt område.

Utdrag ur belastningsregistret kommer att efterfrågas i samband med rekrytering.

Vi erbjuder
Som drifttekniker på Caverion har du ett självständigt och engagerande arbete som inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt. Du har möjlighet att utvecklas inom arbetet och på sikt få ett större ansvar.



Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Drifttekniker för rekrytering till Norrort

Om tjänsten Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Deras tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Styrkan ligger i deras tekniska kompetens och deras heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel. För Caverions räkning söke... Visa mer
Om tjänsten
Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Deras tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Styrkan ligger i deras tekniska kompetens och deras heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel.

För Caverions räkning söker vi nu en ansvarsfull och driven drifttekniker till Caverions entreprenad för Sollentuna kommun. Enheten består idag av cirka 10 personer som arbetar främst med skötsel och underhåll av fastigheterna i Sollentuna kommun.

Arbetsuppgifter:
Som drifttekniker på Caverion arbetar du med tillsyn, skötsel, underhåll, service och felsökning inom allmän fastighets- och processteknisk utrustning. Du arbetar även med att säkra den dagliga driften av befintliga system. Du kommer även att medverka vid planeringen av förebyggande underhållsarbete.

Du kommer att arbeta efter en driftplan med bl.a. funktionskontroller på systemen för värme, vatten, ventilation och el.
I rollen ingår även merförsäljning genom att se möjligheter, föreslå förbättringar och uppdateringar av de tekniska systemen via uppföljningsrapporter.


Din profil
Allmänna kunskaper inom fastighetsventilation och kyla.
Gärna flerårig erfarenhet från liknade arbetsuppgifter
Vana att arbeta självständigt med dagliga kundkontakter. Datavana då arbetsordersystemen hanteras digitalt.
Kunna läsa ritningar
B-körkort
Talar och förstår svenska.
Som person är du servicetänkande, kreativ problemlösare och utåtriktad. Viktigt att du tycker om kundkontakter och är engagerad och kan jobba både självständigt och i team med dina kollegor. För att arbeta som drifttekniker hos oss bör du vara uppdaterad på ny teknik samt vara en kreativ problemlösare inom ditt område.

Utdrag ur belastningsregistret kommer att efterfrågas i samband med rekrytering.

Vi erbjuder
Som drifttekniker på Caverion har du ett självständigt och engagerande arbete som inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt. Du har möjlighet att utvecklas inom arbetet och på sikt få ett större ansvar.



Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre