Lediga jobb som Butiksansvarig i Sollentuna

Se lediga jobb som Butiksansvarig i Sollentuna. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Sollentuna som finns hos arbetsgivaren.

Butikschef till Indiska Sollentuna Centrum

Ansök    Dec 13    Indiska 1901 AB    Butiksansvarig
Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i snart 45egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com. Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet... Visa mer
Indiska är ett svenskt företag som har funnits i 120 år. Indiskas produkter säljs i snart 45egna butiker i Sverige och Finland samt via den internationella hemsidan www.indiska.com.
Indiska erbjuder heminredning, kläder och accessoarer i modern nordisk design med influenser från världens alla hörn - ett brett sortiment med allt från bekväma basplagg, exklusiva möbler och det där lilla extra som sätter guldkant på vardagen. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer och efter att kunna erbjuda kunderna produkter som är enkla att använda, enkla att älska och till överkomliga priser.
Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan!
Ansvar och arbetsuppgifter
Som Butikschef hos oss erbjuder vi dig en spännande utmaning där du driver en butik så att försäljningsmålen nås. Du jobbar aktivt med att leda försäljning, alltifrån kassa till golv, merförsäljning samt supporterar det kommersiella uttrycket i butiken tillsammans med ditt team. Du har resultat-, budget- och personalansvar och leder och coachar dina medarbetare mot butikens mål, samtidigt som du är en nyckelperson i den dagliga driften och ett stort föredöme i mötet med våra kunder.
Ansvara och driva butiken mot uppsatta måltal och KPIer såsom resultat, försäljning, personalkostnad, kundnöjdhet, snittkvitto och medarbetarnöjdhet
Identifiera och agera på försäljningsmöjligheter och säkra att butikens mål är tydliga för alla medarbetare
Säkra rätt kompetens i butiken genom rekrytering, upplärning och utveckling av personal
Genom ett coachande arbetssätt motivera och inspirera medarbetarna
Arbetsmiljö: arbeta proaktivt med arbetet kring hälsa och säkerhet i butiken

… självklart med kunden i fokus!

Vi söker dig som är:
En naturlig säljledare för ditt team med stor passion för sälj och service med siktet inställt på resultat
Tävlingsinriktad med mycket energi och drivs av utmaningen att göra det omöjliga möjligt
En tydlig kommunikatör som arbetar aktivt med feedback och coaching av ditt team
Motiverad av att arbeta i högt tempo och leda i förändring – skapa engagemang och delaktighet samt snabbt kunna ändra prioriteringar och arbetssätt
Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs
Ledande i utveckling och förändring mot nya utmaningar, genom att vara det goda exemplet och motivera ditt team i det dagliga arbetet


Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet av en ledande roll inom detaljhandeln – gärna inom mode t.ex. som visual merchandiser eller liknande
Eftergymnasial utbildning inom handel, ekonomi eller ledarskap är meriterande.
Goda kunskaper om såväl visuell säljdrift som det personliga kundbemötandet
Förmåga att bygga en varm atmosfär och stark kundrelation
Hög social kompetens med förmåga att skapa förtroende med olika typer av människor


Låter det här som en utmaning för dig?

Ditt personliga brev ska besvara frågorna:
Varför Indiska?
Varför söker du rollen?
Vad kan du bidra med?


Tjänsten är en tillsvidareanställningmed tillträde så snart som möjligt.
Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com. Visa mindre

Store Manager

Ansök    Sep 20    Bygghemma Sverige AB    Butiksansvarig
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp. Vill... Visa mer
Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö och visningsbutiker i Kungens Kurva, Sollentuna, Jönköping, Mölndal och Malmö Svågertorp.
Vill du ta steget och kombinera ditt intresse för försäljning med ett ledarskap som gör skillnad? Till våra visningsbutiker i Stockholm söker vi nu en Store Manager.
Vi är en e-handel som tar steget längre genom att satsa på fysiska visningsbutiker. De flesta av våra kunder lägger sina beställningar online, men vissa behöver extra hjälp, rådgivning eller inspiration. Därför har vi ett antal visningsbutiker runt om i landet där kunderna har möjlighet att träffa någon som kan hjälpa dem vidare i sina projekt, med stöd av ett av Nordens bredaste sortiment av produkter för hemmet.
Om tjänstenSom Store Manager hos oss på Bygghemma spelar du en viktig roll i att leda och driva vårt showroom mot framgång. I din roll följer du kunden genom hela köpresan, från start till mål, och säkerställer att de gör de bästa valen utifrån sina behov. Hos oss är det lika viktigt att kunden är nöjd med sin köpupplevelse som med den service vi erbjuder, vilket skapar långsiktiga kundrelationer. Du ansvarar för att driva butikens affärsmässiga mål, samtidigt som du leder teamet och motiverar dina kollegor att skapa förutsättningar för gemensamma framgångar. Till din hjälp har du ett engagerat team, en stark supportstruktur och nära samarbeten med våra leverantörer, där många av svaren finns när du behöver dem.
Lönen är fast med en rörlig del baserad på både kundnöjdhet och resultat.
Om digVi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning och en genuin passion för att utveckla affärer, där du ständigt letar efter nya möjligheter att förbättra verksamheten. Branscherfarenhet är meriterande. Du trivs med att kombinera försäljning, service och kundfokus på ett sätt som leder till framgång. Att knyta kontakter, bygga relationer och vårda dem ser du som värdefullt. Du är kommunikativ och social i mötet med kunder och trivs i en miljö med högt tempo. Har du tidigare haft personalansvar eller annan form av ledande roll, ser vi det som ett plus.
Ditt intresse för våra produkter är stort, och du har en stark vilja att kontinuerligt fördjupa dina kunskaper. Du är ambitiös, tar personligt ansvar för din egen utveckling och är en prestigelös lagspelare. Du värdesätter struktur, ordning och tar ansvar för ditt arbete.
Vi erbjuderHos oss får du möjlighet att bli en del av ett framgångsrikt och växande företag med en stark position på marknaden. Vi erbjuder en omfattande internutbildning som ger dig gedigen kunskap om våra produkter, vårt sortiment och vårt orderhanteringssystem.
Vi sätter stort värde på att skapa ett positivt arbetsklimat där du trivs och mår bra. Du kommer att få stöd från engagerade kollegor, leverantörer och en väl fungerande supportstruktur. Tillsammans delar vi en passion för att leverera den bästa möjliga köpupplevelsen till våra kunder.
Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar – Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans – genomsyrar det vi gör.
PlaceringTjänsten är placerad i Sollentuna, men resor till andra showroom kan förekomma som en del av arbetet.
Låter detta som din typ av utmaning?Vi ser fram emot att höra från dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster. Visa mindre

Butiksföreståndare

Vi söker föreståndare till en Byggsecondhand som är under uppstart i bredden Sollentuna. Du är initiativrik och affärsmässig, har erfarenhet från arbetsledning och handel, gärna bygg. Nyfiken? Läs mer på Byggsecondhand.se Visa mer
Vi söker föreståndare till en Byggsecondhand som är under uppstart i bredden Sollentuna.
Du är initiativrik och affärsmässig, har erfarenhet från arbetsledning och handel, gärna bygg.
Nyfiken? Läs mer på Byggsecondhand.se Visa mindre

Arbetsledare till vår butik i Sollentuna/Häggvik

Arbetsuppgifter Din uppgift är att, tillsammans med butikens medarbetare, se till att butiken är väl påfylld, ser inbjudande ut och är aktuell. Du leder och deltar aktivt i butikens dagliga drift. Du fungerar som arbetsledare för anställda, frivilligarbetare, personer som utför arbetsprövning eller annan sysselsättning. I samarbete med myndigheter arbetar du för en givande utveckling för dessa personer. Tillsammans med butikschef bidrar du till verksamhete... Visa mer
Arbetsuppgifter
Din uppgift är att, tillsammans med butikens medarbetare, se till att butiken är väl påfylld, ser inbjudande ut och är aktuell. Du leder och deltar aktivt i butikens dagliga drift.
Du fungerar som arbetsledare för anställda, frivilligarbetare, personer som utför arbetsprövning eller annan sysselsättning. I samarbete med myndigheter arbetar du för en givande utveckling för dessa personer.
Tillsammans med butikschef bidrar du till verksamhetens lönsamhet, ordning och trivsel. Du rapporterar till butikschefen.
Vem söker vi?
Du har erfarenhet av att arbetsleda, stötta och motivera medarbetare. Eftergymnasial utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig är ett krav. Det är meriterande med dokumenterad erfarenhet från butiksverksamhet och/eller ett brett kontaktnät.
Som person har du en positiv attityd, är driftig, engagerad och har förmågan att verka för helheten utifrån uppsatta mål, för att utveckla och driva verksamheten framåt. Du tar stort ansvar, är organiserad och strukturerad. Vi lägger stor vikt på din sociala och kommunikativa förmåga. Du har ett öppet, trevligt och representativt sätt och god förmåga att utveckla och leda människor utifrån deras egna förutsättningar. Du har ett brinnande intresse för bistånds- och secondhandarbete. Du delar Erikshjälpens värdegrund.
Vi erbjuder dig
Som anställd hos oss erbjuder vi dig att vara en del i en verksamhet som genererar medel till sociala och humanitära insatser via Erikshjälpens samt samarbetspartners biståndskanaler. Förutom ekonomiska förutsättningar, skapar Erikshjälpen Second Hand också miljömässiga förutsättningar för att förändra världen. Genom att främja och utveckla återanvändning av begagnade varor, får du vara med och bidra till en miljömässigt hållbar utveckling och ett mer effektivt utnyttjande av jordens resurser. Du blir också del i en bred social gemenskap, då Erikshjälpen Second Hands butiker ger meningsfull sysselsättning för anställda, volontärer, praktikanter och medarbetare som placeras från arbetsförmedling eller andra aktörer.
Låter det spännande?
Välkommen med din ansökan, innehållande CV och personligt brev, senast den 14 maj till: [email protected] Märk ansökan med ”Arbetsledare Häggvik”.
Vi undanber oss vänligen all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Ytterligare information
Tjänsten är ett vikariat på 100 % på två år. Du kan läsa mer om Erikshjälpen och Erikshjälpen Second Hand här: www.erikshjalpen.se
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta butikschef Åsa Dalin [email protected]
Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Tillsammans har vi en gemensam vision; En förändrad värld där barns drömmar får liv. Lokalt och globalt arbetar vi för att stärka och hjälpa barn. Överskottet från second hand-verksamheten bidrar, tillsammans med generösa gåvor, till att möjliggöra våra insatser för att barn ska få gå i skolan, må bra och vara trygga. Arbetsträningen i våra second hand-butiker föder också framtidstro för barn med föräldrar som står utanför arbetsmarknaden och den cirkulära försäljningen ger klimathopp för kommande generationer. Erikshjälpen finns för barnen. Och världen de drömmer om. Visa mindre

Butiksansvarig

Ansök    Maj 26    Ls Jobbet AB    Butiksansvarig
Efterfrågan på brasvärme och solceller ökar och nu behöver vi förstärka vår organisation med en butiksansvarig i Sollentuna. Trivs du i en utåtriktad roll där du får jobba med försäljning och ha ett övergripande butiksansvar? Då kan det vara dig vi söker! Om tjänsten Som butiksansvarig får du en bred och viktig roll i vår organisation. Du driver försäljning och ser till att butiken är välorganiserad och professionell. Du säkerställer att vi upprätthåller ... Visa mer
Efterfrågan på brasvärme och solceller ökar och nu behöver vi förstärka vår organisation med en butiksansvarig i Sollentuna. Trivs du i en utåtriktad roll där du får jobba med försäljning och ha ett övergripande butiksansvar? Då kan det vara dig vi söker!
Om tjänsten
Som butiksansvarig får du en bred och viktig roll i vår organisation. Du driver försäljning och ser till att butiken är välorganiserad och professionell. Du säkerställer att vi upprätthåller en hög nivå av effektivitet och kvalitet i våra projekt ut till kund. Vidare ansvarar du för att planera och driva kampanjer och aktiviteter i butiken. I rollen ingår även administrativa uppgifter såsom orderhantering, beställningar och planering.
Arbetsuppgifter:
Butiksarbete med operativt driftansvar för butiken och dess försäljningsresultat
Kontakt med kunder och leverantörer i butik och via telefon, mail och affärssystem
Orderhantering, ta emot bekräftade kundordrar från säljare, kvalitetssäkra, beställa material samt leveransbevaka
Administrera, planera och schemalägga montering
Lagerhantering, ta emot och hantera inkommande gods och varor

Om dig
Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet av en liknande roll inom försäljning och butik, det är ett plus om du tidigare haft en roll med resultatansvar. Har du dessutom erfarenhet från bygg- eller tillverkningsindustrin ser vi det som meriterande. Mycket goda kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift samt god datorvana är krav för tjänsten.
Som person är du serviceinriktad och drivs av att arbeta med försäljning och att ge varje kund en bra upplevelse. Du är handlingskraftig och har god förmåga att självständigt planera och prioritera ditt arbete. Du är proaktiv och har ett helhetsperspektiv samtidigt som du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter förändrade omständigheter. Självklart har du även en god samarbetsförmåga och tvekar aldrig på att hjälpa till där det behövs.
Övrig information
Tjänsten är på heltid, tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Du är placerad i vår butik i Sollentuna. Helgarbete enligt schema förekommer.
Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsulter på Jobbet.se, Matilda Festin på 0720-503217 eller Hanna Koponen på 0735-920393.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Krav
Erfarenhet av en liknande roll inom försäljning/butik
God datorvana
Mycket goda kunskaper i svenska

Meriterande
Erfarenhet av en roll med resultatansvar
Erfarenhet inom bygg- eller tillverkningsindustrin



Om arbetsgivaren - Mariebergs Brasvärme och Solenergi
Mariebergs startades 1985. Då arbetade vi enbart med gamla kakelugnar. Genom åren har vi breddat sortimentet efter våra kunders önskemål. Vi levererar idag förutom kakelugnar och skorstenar allt inom brasvärme, såsom vedspisar, täljstensugnar, braskaminer, spisinsatser, specialdesignade frimurningar och mycket mer. Senaste tillskottet i sortimentet är vårt nya affärsområde inom solceller. Mariebergs är idag en modern organisation med försäljning, hantverk, teknisk support och logistik som säkerställer nöjda kunder. Vi är ett 40-tal medarbetare och omsätter årligen 75 mkr i koncernen. Vi har utställningar och kontor i Uppsala, Stockholm, Malmö, Gävle, Ludvika och ett säljkontor på Gotland. Visa mindre

Butiksföreståndare

Vi söker föreståndare till en Byggsecondhand som är under uppstart i bredden Sollentuna. Du är initiativrik och affärsmässig, har erfarenhet från arbetsledning och handel, gärna bygg. Nyfiken? Läs mer på Byggsecondhand.se Visa mer
Vi söker föreståndare till en Byggsecondhand som är under uppstart i bredden Sollentuna.
Du är initiativrik och affärsmässig, har erfarenhet från arbetsledning och handel, gärna bygg.
Nyfiken? Läs mer på Byggsecondhand.se Visa mindre

Gateau söker 3 st deltidspersonal till vår butik i Edsviken

Ansök    Jun 24    Fazer Sweden AB    Butiksansvarig
Retail, Fazer Cafes, Gateau´s, Gateau söker 3st deltidspersonal till vår butik i Edsviken/Sollentuna. Gateau är ett hantverksbageri från Saltsjöbaden i Stockholm med anor från 1937. Vi bakar våra bröd enligt traditionella franska recept med surdeg precis som förebilden Poilâne i Paris gör. Gateau är Sveriges största hantverksbageri. Det innebär att brödet bakas av bagare och inte maskiner. I dagsläget har vi butiker runt om i Stockholm, Uppsala och i M... Visa mer
Retail, Fazer Cafes, Gateau´s,

Gateau söker 3st deltidspersonal till vår butik i Edsviken/Sollentuna.

Gateau är ett hantverksbageri från Saltsjöbaden i Stockholm med anor från 1937. Vi bakar våra bröd enligt traditionella franska recept med surdeg precis som förebilden Poilâne i Paris gör. Gateau är Sveriges största hantverksbageri. Det innebär att brödet bakas av bagare och inte maskiner. I dagsläget har vi butiker runt om i Stockholm, Uppsala och i Malmöområdet. Vårt bröd säljs även hos ett åttiotal utvalda livsmedelsbutiker.

Gateau söker just nu 3 st serviceinriktade medarbetare till vår butik i Edsviken/Sollentuna

I tjänsten kommer du att:
Aktivt medverka i butikens team på ett sätt som skapar en positiv försäljningstillväxt. Leverera en hög kundservicenivå samt tillhandahålla en djup produkt-och företagskunskap. Vi söker dig som ser långsiktigt på att jobba hos oss på Gateau. Som deltid och heltidspersonal arbetar du på dagtid och kan därför inte studera på gymnasiet samtidigt.

Vi söker dig som:
Har erfarenhet inom service och försäljning. Vi söker personal som brinner för försäljning, är serviceinriktade, sociala och har gärna ett intresse för bröd och bakning.

Mer information och ansökan:
Tjänsterna är tillsvidareanställning deltid (25 %) med placering i Edsviken/Sollentuna

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ansvarig, e-mail [email protected].

Välkommen med din ansökan senast 2021-08-29 Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail eller i butiken. Visa mindre

Butiksbiträde

#jobbjustnu Hej, du som söker jobbet får gärna ha vana att jobba i livsmedelsbutik, det är dock inget krav. Det viktigaste är att du tycker om att arbeta i butik och att ge bra service till kunderna och alltid vara artig och trevlig. Det är även viktigt att vara noggrann med arbetsuppgifterna som ingår i att arbeta i en butik. Visa mer
#jobbjustnu


Hej, du som söker jobbet får gärna ha vana att jobba i livsmedelsbutik, det är dock inget krav.
Det viktigaste är att du tycker om att arbeta i butik och att ge bra service till kunderna och alltid vara artig och trevlig. Det är även viktigt att vara noggrann med arbetsuppgifterna som ingår i att arbeta i en butik. Visa mindre

Innesäljare till Sollentuna

Ansök    Mar 31    Andara AB    Butiksansvarig
Nu söker vi dig som har ett brinnande intresse för B2B-försäljning, älskar att göra affärer och etablera goda kundrelationer! Har du erfarenhet av att arbeta med kakel och klinker? Vill du bli en del av ett team med kunnig och serviceinriktad personal med målet att leverera branschens bästa kundupplevelse? Arbetsuppgifter Som innesäljare kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation. Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter: -... Visa mer
Nu söker vi dig som har ett brinnande intresse för B2B-försäljning, älskar att göra affärer och etablera goda kundrelationer!

Har du erfarenhet av att arbeta med kakel och klinker? Vill du bli en del av ett team med kunnig och serviceinriktad personal med målet att leverera branschens bästa kundupplevelse?



Arbetsuppgifter

Som innesäljare kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation.

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

- Ansvara för försäljning av ett brett sortiment av varor inom kakel, klinker och diverse inredning inom kök och badrumstillbehör.
- Sälja till både konsument- och avtalskunder för renovering eller nybyggnation.
- Ha kontakt med avtalskunder samt möta kunderna i butik för att vägleda dem i såväl nybyggnation som renovation.
- Du kommer även att möta och sälja till konsumentkunder som planerar att renovera sitt drömboende.




Kvalifikationer

För att fungera väl i rollen bör du ha minst en gymnasieutbildning. Du bör även ha minst 3 års arbetslivserfarenhet som innesäljare. God datorvana och kunna hantera affärssystem är också ett plus. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat inom samma bransch.



Personliga egenskaper

Vi söker efter en serviceinriktad och affärsmässig person som också är plikttrogen och ansvarsfull. Som person är du vidare lugn, trygg och har sinne för humor. Du har god samarbetsförmåga samtidigt som du kan arbetar bra självständigt. Egenskaper som noggrannhet likväl som god kommunikativ och pedagogisk förmåga är viktiga när det kommer in kunder som kanske inte kan eller riktigt vet vad de vill ha.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: Slutet april
- Omfattning: Heltid med varannan helg.
- Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till kund om båda parter så önskar




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Claudia Klingsell på





[email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varför jobba på Andara?

Våra kunder brukar beskriva Andara som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

butiksbiträde / samordnare

Ansök    Apr 9    Silverdalsbutiken    Butiksansvarig
I egenskap av butikssamordnare kommer du att:Ordna schema till personal, Vara behjälplig mot kunderHantera kassaBeställa varorTa emot leverans, packa upp och prismärkaSe till att butiken hålls i ett gott skick Visa mer
I egenskap av butikssamordnare kommer du att:Ordna schema till personal, Vara behjälplig mot kunderHantera kassaBeställa varorTa emot leverans, packa upp och prismärkaSe till att butiken hålls i ett gott skick Visa mindre